Zorg thuis
Veilige en vertrouwde 24-uurs zorg thuis

Procedure

Om u optimaal te helpen werken we stap voor stap.

Stap 1

De eerste stap bestaat uit het voeren van een kennismakingsgesprek met u of uw familie. Tijdens dat gesprek worden uw zorgbehoeften en wensen in kaart gebracht en vastgelegd op een intake-formulier. 

Stap 2

Op basis van uw behoefte en wensen stellen we een zorgplan met een weekschema op waarin tevens is opgenomen een kostenbegroting. Dat plan bespreken we met u.

Stap 3

Vervolgens zoeken we een of meer passende zorgverleners.  De kandidaat-zorgverlener(s) worden aan u voorgesteld. U wordt de mogelijkheid geboden om door middel van videobellen kennis te maken met de zorgverlener(s). U kiest de kandidaat die het beste bij u past.

Stap 4

We organiseren de reis van de zorgverlener naar Nederland. U krijgt dan de details van aankomst en wanneer u de zorgverlener kunt ophalen.

Stap 5

Op de startdatum kunt u de zorgverlener een rondleiding door uw huis geven. In het begin houden we wekelijks contact met u en de zorgverlener om te evalueren. Maandelijks ontvangt u van ons een factuur die u bij zorgkantoor kunt indienen.